fredag 6 maj 2011

Fredag

Vaknade med världens täpptaste näsa och ett väldigt tungt huvud.. Buhuuuuu. Allvarligt talat så börjar jag bli orolig på att det är något fel på mig och mitt immunförsvar. Det måste ju vara någonting som inte stämmer.. Ska man våga ringa vårdcentralen? Jag menar är det normalt att man ska behöva vara sjuk så mycket som jag är?! Det tycker jag inte..

Men det var inte allting som jag vaknade till utan vaknade även flera gånger om i natt av att Amazing fått nått ryck och skulle prommt bära upp en av sina ungar i vår säng.. Även fast vi la ner den igen så vaknade vi till av att hon gång på gång prommt skulle upp med sin unge i sängen.. Man kan ju undra vad hon hade i baktanke där lixom?! Sen nu på morgonen när vi hade vaknat så gjorde hon det igen och då fick det vara så, så vi plockade även upp resten av familjen och hade riktigt familjemys här på morgonkvisten!

Jaha, Mange har redan käkat frukost. Kanske man skulle pallra sig upp och göra detsamma?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar