söndag 15 maj 2011

Dag i Stockholm

Vi har nu precis kommit hem från Stockholm och både jag och Mange är mer eller mindre som isbitar.. Kan ju lova att det inte var nått vidare uteväder idag heller.. Fyysatan så kallt det har varit! Mysa ner sig under en filt skulle verkligen inte vara helt fel..! :)

Som jag nämde tidigare så skulle jag och Älskling åka ända till Haninge för att hälsa på hans gammelmormor och även mormor. Vilket vi oxå gjorde, vi var framme strax efter 12 med en hel del byten från det ena tåget till det andra.. Haha, men tillslut var vi framme och allihopa var så hungriga så vi promenerade ner till centrumet i stort sett på engång. Där vi åt god lunch och hade det väldigt mysigt tillsammans!

Vid 15 tiden så var vi tvugna att bege oss med bussen mot Gullmarsplan och vår fotbollsmatch som började klockan 16. Det var ungefär 7450 i publiken och jag kan garantera att de övervägande var från hemmalaget! Riktigt ös med andra ord men ända skapligt städat! Vilket var tur eftersom vi stod i klacken.. Och där vill man inte hamna mitt i mellan nått bråk eller så..! Det var en bra match som slutade med vinst till Hammarby 3-1 !! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar