tisdag 17 maj 2011

Tisdag

Tillbaka på jobbet igen efter en veckas uppehåll. Slutade 12,30 och dagen har flytit på bra. När jag kom hem hade Mange lagat iordning fiskpinnar och mos till mig! Sötnöten där!

Nu skall vi strax bege oss ut i blåsten igen och cykla ner mot staden. Då jag ska tillbaka till Synsam igen och kolla om allting ser bra ut idag! Och jag gör inget annat än att håller tummarna för mig själv!! Detta kan vara slutet för min glasögonkarriär wihoooooow om så é! :D

Mange kom med glada nyheter idag om att han hade fått jobb! Nu tänker väl alla men har inte han redan sådär en hundra olika jobb redan.. Haha jo visst har han det.. ;) Men det han har fått nu är en tjänst på en förskola i höst på 50% här inne i stan. Då han ska plugga 50% och alltså kommer att jobba resterande! Och det är ju verkligen toppen!! :D Så slipper han pendla ut till Österby oxå, där han skulle ha jobbat de 50% i höst egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar