torsdag 19 maj 2011

Torsdag - Happy face!

Dagarna bara rullar på och det står inte på förän det nalkas helg igen! Idag har jag tillbringat ännu en dag på arbetet och slutade klockan 15. Sooft härlig dag, Härlig härligt!




Och när jag kom hem fick jag veta världens bästa nyhet!! Kan inte vara annat än glad just nu!! :D Jippihooo. Blir inte ledsnare heller av att mina små snuttiga bäbisar håller på växer för fullt och springer omkring här hemma som aldrig förr. De busar med varandra och är bara för söta! Vi har nu oxå ställt fram en toalett till dem och en liten skål med ersättningsmjölk som vi försöker lära upp dem med, och idag kissade ena kisselissen för första gången i toaletten! Så duktiga dom är! :D

Nu nalkas det middag här hemma på Strindbergsgatan..! Älskling håller på att tillaga kyckling och ris mumma! (:

2 kommentarer:

  1. Men å guuud så nyfiken ja blev på världens bästa nyhet=) Tänkte bara säga att din blogg är länkad på min blogg, som dom ja följer varje dag. Hoppas de är ok?=) Kram påre

    SvaraRadera
  2. Hahha ja en sak man blev väldigt glad av iaf ;)!! Ja men guud ja klart de e ok! :D Kan ju göra desamma på din ju!! :D

    Kram Kram bruden!!

    SvaraRadera