tisdag 24 maj 2011

Tisdag

Ännu en dag på jobbet. Slutade 13 idag sen cyklade jag hem i motvinden (även idag). Blivit en aning less på detta blåsiga väder! Kan det på riktigt ALDRIG sluta??

Som sagt kom tillslut hem i alla fall och då kastade jag i mig lite lunch för att sedan cykla ner mot stan där jag hade tid hos Synsam. Det hade blivit ett litet missförstånd och därför kunde jag inte göra det som var tänkt att jag skulle göra. Men nu så behöver jag i alla fall inte gå dit mer på ett bra tag såvida jag inte känner för att jag behöver byta styrka. Vilket jag i dagsläget inte känner riktigt behov för. Så det är sååå skönt!! :D FINALY!

Nu ska jag göra mig i ordning innan mamma och pappa kommer och hämtar upp oss. För vi ska nämligen åka ut till Börje och fira min faster som fyller pension idag. Alltså 65 hela år! :) Det ska bli trevligt eftersom att det inte är varje dag man träffar släkten över huvudtaget. Blir ju kanske nån gång om året sådär..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar