tisdag 3 maj 2011

Gävle for thaaa last time!

Avslutning i Gävlestad idag då. Heldag så mötte upp mamma på upptåget i Örbyhus i morse där hon hoppade på. Så hade jag tur att få lunschsällskap oxå! Redovisningarna å andra sidan den gick väl sådär. Jag lyckas ju att bli så jäkla nervös ja, så jag tappade ju bort mig osåvidare.. Usch! men nu är det över åtminstonde! Bara till att lämna in alla uppgifter som återstår!!

Fysatan btw så kallt det har varit idag! Snöat och haglat om vartannat.. Illa lixom hallå?!?! Det är väl majmånad nu?.. Om jag inte missat något här va? Vart har solen tagit vägen?? :O

Även om vädret drog ner mitt humör så hade jag i alla fall tur och kom hem till ett dukat bord. Min babii hade varit så gullig och lagat i ordning kebabgryta och ris till oss("v")! Sötaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar