lördag 14 maj 2011

Lördag

Vad har hänt i mitt liv de senaste ouppdaterade dagarna då? Jo igår förmiddag cyklade jag ner på stan och mötte upp Mooois som hade varit på Ackis stackarn! Vi gick omkring och strosade och det vart även lite shopping för bådas del. Men jag höll mig dock till ekonomishopping sattsäga! ;) Jag bokade även en ny tid hos Synsam då jag var tvungen att avboka min tid tidigare i veckan. Så nu ska jag dit på måndag igen, troligtvis är det oförändrat då jag fortfarande är dundertäppt i snoken. Vilket jag har varit en längre tid nu..

På eftermiddagen cyklade jag hemåt och började svida om innan Semlan kom på besök! Medan jag fixade mig iordning så mös hon med mina bebisar och när vi skulle dra hade hon svårt att slita sig! ;) Vi drog och hämtade upp Lollo på vägen och sen vart det Gränby innan vi drog vidare ut mot Dalbyskogarna. As roligt att träffa Lollo igen btw, var ju ett antal år sedan sist! Det var grillning som stod på shemat men jag själv körde den ekonomiska varianten (korv med bröd). Är man fattig så är man ;) Haha.

Väldigt mysig kväll helt enkelt och även Bea och Love hade tagit sig ända ut till skogarna som vi senare åkte med mot stan igen!

Imorse åkte Mange iväg på jobb och jag får nu dras med mina andra samboar så länge! Får se vad denna dag har att erbjuda!? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar