lördag 21 maj 2011

Fredagskväll

Nu kan jag lova att ögonen mina håller på att slockna minsann. Har man gått upp tidigt hela veckan så har man och det ger resultat så här på fredagskvällen. Speciellt om man tillbringar den framför bioduken i mörkret. Då kan jag garantera er att jag hade svårt att hålla upp mina blå under hela filmen. Men jag försökte och tog igenom mig den utan att somna som tur var (slummrade bara några gånger)!




Vi drog ner på stan runt halv åtta och gick först och hämtade ut biljetterna innan vi bestämmde oss för vart vi skulle äta. Det var så fullt överallt så tillslut så blev det gamla hederliga kinamat! Alltid lika gott och lika mätta blev vi som vanligt!




Efter middagen gick vi till Spegeln där Pirates of the Caribbean 4 skulle gå! Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den egentligen. Alltså den var ju bra, helt klart! Filmer med Johnny Depp är (nästan) alltid bra och jag älskar dessa filmer. Det som drog ner det hela det var ju helt klart för att det inte riktigt var samma handling och inte samma gamla skådisar. Saknade Orlando Bloom och Keira Knightley helt klart..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar