söndag 1 maj 2011

Åhh vilken dag!

Då var den bästa dagen på hela året avklarad för denna gång. Återigen var den lika lyckad som vanligt!!

Var uppe tidigt och gjorde oss iordning för att sen cykla ner till Ekonomikumparken och ta plats åt gänget! Även fast jag och Mange var där redan strax efter tio så var parken fullsatt! Galet med folk men vi lyckade ändå få till det ganska så bra och det dröjde inte länge innan Moa och Niklas kom oxå! Sen droppade folket in sakta men säkert! Det tråkiga var att solen var ganska så frånvarande under dagen, men som tur var så regnade det ju inte (bortsett från ett par stänk som kom). Jag bara älskar det där med att fira valborg! Det är verkligen min grej, massa folk, fint sällskap och god dricka! Vad mer kan man begära lixom?!!?





Senare på eftermiddan drog vi oss hemåt mot oss där det skulle grillas! Elin och Tommy hjälpte mig upp på cykeln och jag kan lova att det var ett under att jag lyckades ta mig hem helskinnad på den.. En aning vingligt men det gick i alla fall till slut! ;)

Folket droppade in och maten smakade suveränt och festen fortsatte..

Idag mår jag som jag förtjänar.. Inte så bra alltså ;) Men vad gör väl det om hundra år?!! Vi åkte med Elin och Tommy till Subway nu på dagen och käkade god macka efter att vi städat undan allting från igår. Jag har dock fortfarande lite ångest över alla fimpar som ligger där ute på gräsmattan.. Kanske måste ta ett ryck snart!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar