onsdag 22 februari 2012

Whata day - Med lillasyster!

Det blev en spontan vända till Upplands Väsby efter att jag tankat bilen lite grann. Syster fick beskriva vägen till Tobias vilket kanske inte gick sådär superbra. Men till slut så, kom jag fram. Spanade in lägenheten innan vi for vidare till först Rusta. Sen blev det Chilli (My favorite!!) Jag bara älskar den affären och idag hittade jag min favoritbutik. Det var så stort och så mycket åhhh jag stormtrivdes!! Dit ska jag och Mange igen om några månader det är då minsann redan bestämt! Jag kom därifrån med nya bestick, två kuddar och en puff!! Ett rikigt kap!

Efter detta så drog vi vidare i regnet mot Kista galleria. Tanken var att jag inte skulle shoppa något mer denna dag men det kunde jag tyvärr ine hålla då vi kom in i Bella shoes butiken. Där det fanns en massa reaskor. Vi kom ut därifrån med totalt fyra nya par skor!! Vill bara nämna att allting för under femhundringen oxå! Det kan man minsann oxå kalla för kap! :D

Tog mig helskinnad hem i regnrusket och ställde mig och tillagade lite middag till mig och älsklingen. Tonfiskröra och pasta vart det vilket smakade underbart på en kurrande mage. Nu ska vi ägna oss lite tid framför datorn och Big Brother!

På återseende gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar