lördag 11 februari 2012

Lördagsnöjen!

Så har nästan halva lördagen gått oxå.. Shiiit va tiden bara svischar iväg....!! ILLA! Idag vaknade jag vid åtta vilket inte alls hör till ovanligheten. Jag lurade Mange att klockan va halv elva för att få upp han, vilket lyckades.. NÄSTAN alf. Han va nästan uppe ur sängen när ja sa "Men tänk om klockan inte är halv elva då" då han tittade på klockan och såg att den va typ bara halv åtta. Han ba "Inte så konstigt att jag är trött då, nu ska jag sova mera". Hahhaa söt, att tiden spelar stor roll lixom!!

På förmiddan har vi hunnit med lite städning och plockning. Sen har vi varit en sväng på Gränby, där vi letade födelsedags present till fina Moa som fyller år i morgon. Sen köpte jag äntligen mina Montazami tofsar!! Svarta vart de ;). Inte nog med det så drog vi även en vända på EM möbler och Subway hihi.






Sen övningskörde jag lite med Mange oxå! :) Men kan lova att det krävdes en hel del övertalning å tjat innan jag fick honom till att göra det..! Men nu jäklar ska jag puscha till att han ska beställa den där intensivkursen! Så han får detta överstökat någon gång!!! Det är minsann på tiden nu..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar