onsdag 8 februari 2012

Onsdag

Jobbade 7,30-12 idag. Å allt gick så lugnt och fridfullt så. Nu sitter jag här och känner den eländiga pisslukten som stinker i hela lägenheten. Vet inte vad jag ska göra!? Det är mattan som jag pratade om förut som luktar, jag vet faktiskt inte om det är Amazing som har pissat på den när den legat på golvet för torkning. No idea.

Igår var jag ju som sagt med lillasyster på både Chilli och Öb haha. Jag köpte den där lampan som jag har velat haft, men tyvärr så fanns det bara visningsexemplaret kvar i lila, så fick lite billigare. Men ack vilket problem vi hade igår med att sätta upp den och får den rätt. Alltså seriöst! Så gick det verkligen inte. Så jag håller tummarna på att Tommy kan hjälpa till idag! (Y).

Ikväll ska vi på bio - En gång i Phuket står på shemat!! Den som jag velat sett hihi tror att den kan vara riktigt bra alltså! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar