söndag 5 februari 2012

En liten uppdate av dagen!

Nu har vi hunit med både det ena och det andra minsann. Först inväntade vi på att Elin skulle bli klar (nu pratar jag enbart om cirka 10min) sen drog vi upp till Gränby. Där hittade Mange 2st jeans och jag införskaffade mig en ny parfym då min andra håller på att ta slut. Älska att få parfymer i present/ julklapp. Det är precis sånt där som jag verkligen måste ha, men inte vill lägga ut pengar på. Så nu passade jag på att använda mitt presentkort från i julas på Kicks. Utmärkt kap!

Sen drog jag och Mange vidare till Chilli där vi köpte en sparbössa som jag hade kikat in tidigare. För er som inte vet så är våran nuvarande en trasig vas som Amazing tagit sönder för flera år sedan. Så det var på tiden tyckte jag. Jag skulle även köpa en lampa tänkte jag men den fanns inte inne i svart så jag vill gärna vänta och kika hur den ser ut innan jag bestämmer färg. Fastnade dock väldigt mycket för den lila(skitsnygg), så kanske att det blir den. Måste bara fundera lite på saken först innan jag kommer till skott!

När vi var klara med allt detta så drog vi på lite äventyr karln och jag ut till Sävja. Där vi spanade runt lite ;) hihi. Efter det stod tankning på shemat och fulltank blidde det fyyy så dyr bensinen är nu !!! Helt crazy! Passade även på att tvätta bilen, det var lixom på tiden. Jag är lite orolig att den ska bli rostig och det är det sista jag vill att bilen ska bli så!! :)

Sen då? Jo då styrde vi mot Svartbäcken där jag dumpade av Mangemus som skulle "jobba" lite med sin kille.. Nu inväntar jag bara på att han ska bli klar så vi kan åka och träna! Någon tvätt av kläder blir det dock inte då Mange hade tagit fel på dag. Så kan det gå när inte haspen är på! (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar