tisdag 14 februari 2012

Tisdag - En spännande dag!

Idag började jag dagen med att hämta upp Mange vid tandläkaren för att sedan stjussa ut honom till hans jobb i Storvreta! Han har nämligen fått sin bettskena nu (äntligen) haha, eftersom att han gnisslar så mycket tänder på natten.. Jag får säga till honom flera gånger men det hjälper ju inte.

När jag kom hem igen efter att ha åkt å lite sightseeing runt i Storvreta såhär på morgonkvisten så lagade jag till mig lite gröt. Å nu tänkte jag faktiskt sätta igång med lite pluggeliplugg. Har ju en fördjupningsuppgift att slutföra. Vilket kommer att bli hemifrån idag så Mariana slapp åka eftersom hon pendlar från Stockholm. Men det ska nog gå bra.. Ska börja med att läsa igenom allt vi har skrivit än så länge!

Igår då satt vi i skolan hela dagen, så vi är nästan så gott som klara. Jag hann hem en sväng innan jag åkte ut till Storvreta och hämtade upp min lilla plutt som stod så snällt och väntade inne i centrum ;). Vi var förbi Bella o Jimmy en sväng innan vi kikade lägenhet.. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar