lördag 25 februari 2012

En lördagkväll som denna

Har precis ätit middag som idag fick bestå av en matlåda med korv och makaroner! En riktig höjdare minsann. ;) Har ägnat eftermiddagen åt att kika på lite missade BB -avsnitt och har även varit en vända på Uppsalafärg/ Rusta med lillasyster.

Igår jobbade jag förmiddag, slutade vid 12. Då jag cyklade (så gott jag kunde) hemåt och svirade om. Sedan drog jag mig nedåt staden där jag hämtade upp mina favorittjejer. Vi traskade runt en stund på stan och gick sedan till bion. Där Mange kom springades i sista sekund. Det blev Sean Banan som tjejerna bestämde, som enligt min smak inte var den bästa. Visst kan han få till en hel del bra skämt men handlingen var på det stora hela torr som en öken.

Efter bion traskade vi hemåt mot oss för att sedan åka och handla till middagen. Kvällen bestod av tacos och lite film. Jätte mysigt helt enkelt!! I morse fick Moa se sin efterlängtade Twilight som för mig var sådär tredje gången. Men jag som älskar filmen klagar inte!! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar