fredag 3 februari 2012

Fredag

Dax att bege sg mot skolan snart - Blåsenhus! Känner mig inte ett dugg taggad alls, har någon slags "inte vilja plugga period" just nu. Känns ju bra såhär inför den kommande tentan och fördjupningsupgiften. Men men thats life! Man kan ju inte alltid vara på toppish lixom!

Nu här på morgonen har jag varit ute på lite uppdrag..! ;) hihi. Vaknade vid strax efter fem och kunde inte somna om efter det, var lite smånervös sådär. Men kan inte säga varför.

Idag är det fredag och den blir till att spendera utan gubben min då han ska ut på annat håll. Ovanligt? Nej inte det minsta.. Han har ju inte spenderat en kväll hemma på många dagar nu.. Men ikväll är det inte jobb som gäller utan ikväll är det hockey i Sthlm. Hans största intresse ;) Vad jag gör då det återstår att se! :) Men först ska jag tillbringa dagen med en massa roligwa studier!! hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar