onsdag 15 februari 2012

Alla < 3 Dag !

Jag och älskling hade en dundermysig kväll igår på ALLA HJÄRTANS DAG! Överdrivet tycker många, men jag hör dock inte till den skalan. Jag tycker att det är viktigt att man ska unna sig lite tid tillsammans, och göra någonting. Det behöver man, om inte för förhållandets skull. Ibland behöver man piffa till det lite extra i vardagen och bara vara med varandra, och göra någotning kul för engångs skull!
När han kom hem igår från jobbet så överaskade han med en ros och godishjärtan sötnosen min! Jag hade köpt en skjorta i present till honom (den han har på bilderna)! Han blev så glad så! :) Senare på eftermiddan/kvällen tog vi en promenad ner till stan där vi käkade på Kina - resurang! Det är ju alltid lika gott! :) För att beskriva det hela kort, en väldigt lyckad kväll tillsammans med min kärlek.
Jag älskar dig Magnus Berggren < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar