lördag 4 februari 2012

Fredagsmys med mina fina

Min fredagskväll spenderades med mina fina girls. Först på eftermiddagen tog jag bilen till Gränby och hämtade upp lillasyster. Vi drog en liten vride runtom till bla Rusta och Chilli.. Vi stannade även och handlade lite ingredienser till middagen som jag skulle stå för.


När vi var färdiga släppte jag av syster hemma hos henne sen var det bara hem och plocka undan lite och börja med middagen. Det var nämligen tjejkväll som stod på menyn. Jag lagade Flygande Jakob (vilket inte händer ofta!!) så jag var liite orolig att det inte skulle smaka, men jag tror minsann att jag lyckades! hihi


Det var så mysigt så..!! Å vi avslutade kvällen med lite Twilight -moment (me like alot!!) innan Semlan drg sig hemåt!! Jag och Zeelin kikade vidare på nån annan rulle som inte var någon höjdare precis(!) Superduper mysig fredagskväll med andra ord < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar