torsdag 24 november 2011

Vad gjorde jag då?

Klockan har redan hunnit med att bli åtta och vad har jag lyckats hunnit med sedan sista uppdaten då?

Drog som sagt ner till stan by my self, där jag kikade runt på lite möjliga altenativ tills i morgon. Köpte dock inget då löningen inte kommer förän i morgon. Den är minst sagt efterlängtad!

Tränade som planerat och det kändes så bra efteråt! Innan jag cyklade hem stannade jag även till på Solpalatset och körde en snabb solning. Inte länge alls så det syns knappast någon skillnad men det känns i alla fall bättre på nått sätt. Vill ju inte lägga mig på playan och se ut som ett blekt spöke. Inte för att det verkar som att vi kommer att få så mycket sol därborta tyvärr.Det står att det bara ska vara en massa regn. =( Huuuu hoppas innerligt att det vänder !! VILL JU BLI BRUN LIXOM !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar