lördag 19 november 2011

Lördag

Kom hem från Vholma för ett tag sen. Varit och firat Thessan med tjejerna. Riktigt mysigt och god fika på de ;) Ikväll blir det en lugn hemmakväll tillsammans med min karl. Det var tanken iaf. Skönt att för omväxlingens skull ta det lugnt en smula. Jag och min kropp behöver verkligen vila från spriten ett tag. Det värsta är ju att det sätter sig på kilorna på engång och det måste det bli ändring på IGEN! Jag har klarat det förut så visst fan kan jag klara det igen. Mitt *nya nyttiga liv* började förra söndagen. No more chips/ godis.

Fick tillbaka engelska uppdraget vilket jag fick Godkänt på! SKÖÖNT. 2/5 + examination är nu avklarat.

Igår då var jag ut till Dalby och umgicks med min käre vän, vilket var alldeles för länge sen sist! Sen på kvällen mös jag med gubben min till Idol och Hallenius Hörna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar