torsdag 17 november 2011

Uppdate

Nuså tänkte jag att jag skulle bli bättre på detta. Vad gäller att uppdatera mig här då det inte tycks ha gått så bra den senaste tiden. Allt pågrund av en massa PLUGG. Jag funderar på om jag har tagit mitt lite vatten över huvudet denna termin kanske. Det kanske var aningen för mycket med 30 hp + 7,5 hp + Engelska B SAMTIDIGT. Kan ju säga att jag för tillfället inväntar 3 tentaresultat och på ytligare ett engelska uppdrag.

Nu är jag i alla fall lite ledig som tur är. En ledig helg framför mig oxå! Skööönt. Eller ledig och ledig, visst har jag lite som jag behöver göra på studiefronten meeen. Jag och Linnea skulle ha åkt på ett statistjobb me på lördag egentligen men hann tydligen svara försent så det hann bli fullt tyvärr. Får nöja mig med statistjobbet på skolan på måndag istället. :)

Igår såg jag och Mange på Twilight - Breaking Dawn del 1 på bio. Den släpptes igår så lovar att det var en hel del fans där ;) Sjuuuukt bra. Jag har blivit helt nerkärad tror jag, skulle lätt kunna gå och se den redan ikväll igen. Längtar till sista delen kommer ut men det är sjukt att man ska behöva vänta ett helt år när det för den delen redan är inspelat FAAAAAN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar