tisdag 22 november 2011

Pluggdag

Min tanke var att jag skulle gå upp tidigt för att plugga engelskan. Så blev dock inte fallet, då jag vaknade typ halv elva! Hoo snacka om att sova länge. Sen tog det ett tag innan jag började med engelskan, fastnade lite på fb. Men har i alla fall använt hela min eftermiddag fram tills nu med att göra en uppgift i uppdrag 3. Fattade först ingenting av den och är fortfarande osäker på om jag verkligen gjort rätt. Men men det är bara att hoppas på det bästa. Nu orkar jag inte göra om den alf.

Läste precis ett mail från en lärare som jag haft på min distanskurs Små barns samspel och utveckling som slutade för några veckor sen. Nu är jag examinerad med ett G på kursen. Känns så otroligt jävla bra! Lite studiepoäng för mödan..! Finaly. Nu inväntas bara två tentaresultat på de två salstentorna som jag gjort i Sociologin. Hoppas att jag hinner få dem innan jag åker. Skulle vara jävligt skönt att få veta så man kan antingen slappna av eller förbereda sig på omtenta osv.


Fick också ett besked idag från en annan lärare om att jag kommer att missa en heldel i nästa (den sista) delkursen i Sociologin pga att jag är borta då.. Kändes ju inte så kul, dessutom skulle jag inte få veta vilken studiegrupp jag kommer att tillhöra förän kursen har startat, alltså när jag redan har åkt. Jag som gärna hade velat prata med min grupp innan och checkat om det gick att lösa på nått sätt. Men men.


Jahaja, Mange är och jobbar (som vanligt) och jag tänkte nog ta och börja med middagen nu. Så den är klar lagom tills han kommer hem. Hatar att behöva äta ensam. Det är inget vidare kul, roligare med sällskap ju! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar