onsdag 9 november 2011

Ge mig.. Lite ledighet

Ge mig lite ledig tid tack. Fy så jag inte har tid att sitta här och uppdatera vad jag håller på med. Men som ni kanske anar så är jag fortfarande helt och hållet nere i mina studier fortfarande. Det verkar lixom aldrig ta slut, så fort man är klar med en uppgift så kommer det någonting nytt. Men visserligen låter det ganska så logiskt va?

Lämnade in två slutupgifter i min ena kurs i måndags har sedan dess sysslar med tentaplugg till min omtenta som jag har på lördag. Dessutom lagt ner tid på min nuvarande delkurs + engelskaplugget tillsammans med Elin. Den satt vi en del med idag, vart väl nästan klar med första uppgiften. Skönt.

Nåja, jag ska ju hinna med och ha lite fritid oxå. Som på fredag så drar jag och sambo Magnus till Gävle där vi ska infinna oss för att kolla på IDOL live som Mange gav mig i födelsedagspresent. As kul ju ;)

Nåja snart är det JUL och då kansk man får vila ut lite ;) Jag ser mycket fram emot att denna termin ska vara över i alla fall.. och ni behöver nog inte fråga mig varför.. I morgon ska jag träffa Rebecka på eko 9,45 för tentastudier. Som tur var så var man ju inte ensam om att inte klara den första tentan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar