tisdag 22 november 2011

Film



Imorgon är tanken att gå upp tidigt, senast när Elin kommer hem som jag antar är mellan 07,30-08,00. För vi ska engelskaplugga då! Lite knepigt är dock att vi inte har engelskaboken som vi måste ha till ett flertal uppgifter. Så vi kanske måste åka till Blåsenshus och sitta där eller nått.

Jag har seminarium 13-15 och ska träffa gruppen runt 12 för lite små förberedelser. Skulle gärna vilja hinna träna i morgon också. Var ju ett par dagar sen nu.. Hmm får hoppas att jag hinner med det efter seminariumet kanske!

Nu har vi precis käkat klart. Det vart bacon och makaroner! Riktigt gott :) Igår tittade jag på den första Twilight filmen, Mange också till en början men han somna. Hmm som vanligt haha. Inte ofta vi kan titta klart på en HEL film tillsammans. Men iaf, så tänkte vi göra ett försök idag och fortsätta att kika på serien Twilight. Idag får det bli andra filmen. JAG BARA ÄLSKAR TWILIGHT SERIEN !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar