torsdag 24 november 2011

Torsdag

Precis kommit hem från jobbet. Slutade egentligen klockan 14 men hoppade över rasten så jag kunde gå en timme tidigare istället. Rätt skönt. Tänkte göra samma sak i morgon typ.

Eftermiddagens planer var väl att försöka hinna med att träna. Antar att jag får göra det själv då Mange jobbar hela dan som vanligt. Eller han ska jobba kväll och tror han skulle träna också med killen han är med. Men de tränar ju på Friskis och jag på Actic, så inget sällskap där inte. Huuu stackars mig. På tal om en annan sak så har jag ju lagt om mitt träningsshema lite granna, igår när jag tränade körde jag cykling 15 först och sen löpbandet 20 och mer varierat, sen gymmet som vanligt. Tror att jag behöver med varierad träning och inte så enformigt som jag kört nu i flera års tid. Så vi får väl se om det märks nån skillnad om ett tag.

Igår så pluggade vi engelska på förmiddan, gick väl hyfsat. Sen drog jag iväg på seminarium och tränade som sagt efter det med Mange. När jag kom hem tog jag en snabbdusch och sedan drog jag och Elin iväg till Blåsens som sagt eftersom att vi inte hade boken. Det var ju dock ingen höjdare då det var hur drygt som helst att sitta och översätta/ skriva av texten. Vi blev nog inte så mycket klokare idet tyvärr.. Så vi drog till Willys och köpte frukt istället. Sen var det middag / fruktsallads kväll framför finalen av Bonde Söker fru och sista avsnittet av Bron!!! Som btw slutade så sorgligt. Jag drömde inatt om stackars August :(. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar