måndag 28 november 2011

Helgen!

Måndag igen då! Idag har jag jobbat till 12. Nu sitter jag här och inväntar att jag ska dra mig ner på staden där vi ska växla pengar och jag tänkte även hinna med att träna innan det är dags att dra hem och packa! Har börjat packa lite grann men så svårt att packa så lite som möjligt men ändå så mycket att det räcker för två veckor. Svårt det där.

Helgen: Dålig på att uppdatera nu under helgen. Men har hunnit med att både stressa och slappa, allt i ett lixom.

I fredags jobade jag först till 13. Sen hade jag en tanke på en massa saker som jag skulle hinna med innan jag och syster skulle åka iväg. Dock hann jag inte ens med hälften. En sväng på Gränby blev det där jag fyndade lite kläder, även en sväng på systemet och sen efter det var det bara hem och svida om. Linnea hann hem en snabbis och ta en dusch. Vi hann hör och häpnad med 16,43 tåget till Upplands Väsby, sen mot Östertälje. Den där resan kändes som en lång EVIGHET kan jag lova.

Vi skulle fira Cissi som fyllde 28 år, riktigt trevligt var det!! Slutade med en kväll på stan i Södertälje och natten blev lång. Sov aldrig utan vi satt uppe tills klockan va nio? För då kom Angelicas pappa och lämnade deras urgulliga supersöta lilla hundvalp! Och vi fick stjuss till tåget. En lång men väldigt värd natt. Men den där tågresan hem skulle ju kunnat gjorts ogjord.. Ett stopp i Karlberg av vissa specifika själ ;) HAHA

Lördagen spenderades hemma med Mange och syster. Twilight del 3 !! Vill se 4 igen nu !! (: Sen igår så tränade först jag och Mange på förmiddan (eller ja han jobbade samtidigt). Sen så handlade vi lite och var en sväng till det där Lager 157 och kikade lite. Sen på kvällen julpyntades det och packades en del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar