måndag 21 november 2011

Måndag

Sov till typ nio idag. Såå skönt men kan ändå säga att det var svårt att komma upp ur sängen. Snoozade ett bra tag. Sen var det bara att rusa upp och ta tag i studierna. Jag skulle nämligen komma på två påståenden till vår enkät i skolan. Klockan 11,30 träffade jag gruppen då vi satt ihop hela vår enkät och runt två var vi klara.

Då käkade jag en halv matlåda som jag tagit med mig och efter det satte jag mig i biblioteket och läste lite innan vi skulle spela in film. Vid fyra började vi spela in och Lars en lärare föreläste om bland annat hur man ska göra för att få VG på en tenta.

Kom hem för ett tag sen, har precis käkat sen middag (tonfiskröra och pasta) tillsammans med Elin! Nu kom preci Mange inrusandes och stolt över att han sett André på station och suttit bredvid honom! hhaha :D

Nu ska jag bara slappa, kolla på film kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar