tisdag 1 november 2011

Tisdag

Denna dag har bestått av en massa telefonsamtal och en föreläsning på eftermiddagen. Livet känns som en riktig bergodalbana just nu. Massa stress hit och dit och samtidigt mitt upp i all denna stress så känns det som att min vilja inte riktigt är medveten om vad det är jag egentligen vill med saker och ting. Det känns som att jag bara flyter med lixom.

Till råga på allt så har vi ställt tillbaka klockan en timme nu i söndags. Vilket gör att det blir mörkt typ fem på eftermiddagen. Helt sjukt tåkigt! Jag tror nästan att det är natt ute just nu när jag kikar ut genom fönstret.. JUST SÅ BORING!

Sen har vi ju Thailand då som jag drar till om drygt en månad. Som för tillfället inte alls kan glädja mig på samma sätt som det gjorde för ett tag sen. Dels för allt plugg som hänger över mig och paniken över hur mycket jag faktiskt kommer att missa. Bara en oläglighet i mitt liv just nu. Men å andra sidan så tror jag inte att jag kommer att tänka så när jag väl är där. Då kommer jag troligtvis bara njuta av tillvaron och värmen.

I morgon i alla fall så ska jag jobba på förmiddan och sen på eftermiddan så åker jag och Mange till Stockholm. Vi ska sitta publik på Hallenius Hörna, vilket faktiskt ska bli riktigt roligt! Älskar det programmet! Hoppas bara inte att man kommer råka skratta så högt att det hörs i tven ;) Sen på torsdag så ska jag nog troligen åka till Stockholm igen för ett statistjobb. Hoppas bara på att man kan ragga upp nån som vill följa med!? ;) Inte så roligt att åka själv kanske.

Det var ju Halloween i helgen som var och då klädde vi ut oss föresten! Lite småkul sådär ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar