tisdag 8 mars 2011

This day

Nyäten och mätt. Nu är det tvätt och städ som gäller. I alla fall tänkt att börja med en del av städningen idag. Mattorna är utslängda och fiskarnas akvarium är rensat!

Hade finbesök av Bellie, Hugo och Sorsa tidigare idag! Vilket var väldigt mysigt. Tiden går verkligen fort vilket man ser på de små. Hugo hade blivit jättestor gullet, sötiskillen!! :):) Före det så var jag iväg till gymmet och tog tag i min träning. Tur var väl det, jag som bara har låtit det runnit ut i sanden. Har ju inte vart där på över en vecka nu så det kändes som att det var dax att sätta igång igen. Passa på medans man är frisk lixom. Det kändes jätte bra idag och jag orkade springa i 30 minuter och hela fem km. Inte illa för att vara mig! :)

Har beställt tid oxå till färgning av min utväxt imorgon! Väldligt behövligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar