tisdag 29 mars 2011

Äntligen!

Nuså, har jag blivit tilldelad en grupp på min nya kurs och ser äntligen vart man ska skriva inlägg någonstans. Inte så konstigt att jag fattade noll innan när jag inte ens hade tillgång till att skriva inlägg!! Då har jag jobb att göra i morgon..


Nu håller vi på med maten för fullt. Jag har tagit mig an att göra en Flygande Jakob som Elin lärde mig när hon bodde här! Det är ju faktiskt riktigt roligt att laga mat! Det har jag inte tyckt innan utan då har jag mest låtit Mange laga mat.. Men nu när man har en kock i huset så har det blivit riktigt roligt för att jag lixom kan fråga vad man kan ha i oså..


Det blidde Gränby / IKEA med Semlan tidigare. Inte så mycket shopping för min del dock (hittade endast ett snyggt skärp på HM). Det vart betydligt mer shopping för Semlans del! ;) Men det var riktigt mysigt att bara umgås sådär! Det var alldeles för länge sen sist! (=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar