onsdag 23 mars 2011

Onsdag eller "Lilllördag" som det brukar heta :)


Vaknade av att Mange tittar på mig och säger "Ställ klockan på halv åtta" Ja ba vaa? Då säger han men klockan har ju ringt, jag tittar på klockan och den är bara sex. Tror ni man kunde somna om då eller? Nej, men visserligen så ringde klockan cirka 20 minuter senare.. Men som tur var så kunde jag snooza lite idag! Hihhi :)

När jag dragit mig upp ur sängen så gjorde jag mig i ordning och drog iväg till Storvreta och tandläkaren. Allt såg bra ut men som vanligt så skulle jag ju få komma tillbaka och ta bort tandsten. Brukar få göra det varje år så väntade bara på att hon skulle säga det. Och det gjorde hon! Inga hål, bara ett början men inget som behövdes lagas alla fall. Skönt Skönt!

Börja plugga lite kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar