söndag 27 mars 2011

Sandviken - Angie 24

Hemma igen efter en nice helg. Vi åkte ju som sagt upp till Sandviken igår eftermiddag och vi kom iväg ungefär som beräknat. När vi kom upp blev vi bjudna på god middag av svärmor. Dom hade gjort i ordning klyftpotatis, beaneisesås och kött inte illa smakat! Efter det var det dax för sminkning och jag var väl klar sådär en timme efter alla andra ;) Haha men det tog jag snabbt igen..

Under kvällen fick jag för mig att vi skulle på krogen. Fick dock inte med mig en enda kotte på den idén, men det hindrade inte mig. Så jag traskade dit alldeles ensamen och tog mig en drink innan jag blev utkastad. Man kan ju undra hur mobbad jag måste ha sett ut.. Sen vart jag lite hungrig och drog en pizza innan jag begav mig hemåt till folket igen. Ja ni, ibland kan man fråga sig från vilken planet jag kommer ifrån?! HAHA




Men lyckad kväll i övrigt från det lilla jag minns! (= Mår ändå hyfsat bra idag, kanske det var den där iprenen som jag tog som bidrog till det hiihi! När vi kom hem i alla fall så hämtade vi upp Linnea på Gränby och fick köra henne direkt till Samariterhemmet då hon hade lyckats skära bort en bit av sitt finger.. Så nu är hon sjuksriven i en veckas tid, undra hur detta ska gå för jobbnarkomanen!?

Nu nalkas det middag och idag ska vi i alla fall lyckas ta oss i kragen och laga till lite tacos! Mange är redan i full gång så jag ska kila dit och hjälpa honom nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar