torsdag 31 mars 2011

Torsdag

Jobbat idag slutade 16. Alltid lika segt att komma tillbaka när man vart borta en vecka. Men man kommer ju alltid lika fort tillbaka igen. Efter jobbet hade jag och Mange bestämt att vi skulle åka och träna innan tvättiden som började nu klockan 17. Tror ni att det är nån hemma och väntar på mig när jag skyndar mig hem eller..?? NEJ!! Såklart inte.. Ringer och ringer men icke sa nicke inget svar där inte. Så det slutade med att en arg Malin drog iväg till gymmet by her self.



Nu när jag kom hem kommer han och ska försöka gottgöra mig.. Har inte bestämt om jag ska godta det eller inte än.. Vi får väl se, för det var ett ganska bra erbjudande han kom med ;)


Ja denna kväll då? Ja ni hörde bara massa tvätt! Sen kolla kläder till i morgon oxå! (= För då smäller de :D Wihooo vad jag är taggad brudar !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar