fredag 25 mars 2011

Fullspäckat shema!

Mange ringde mig runt 12, då var han klar hos tandläkaren. Jag åkte och hämtade upp honom och vi drog direkt till Willys där vi skulle storhandla. Eller tanken var väl egentligen att vi inte behövde såå mycket. Men vi landade tillslut på över 1200 i alla fall. Så nu mina kära vänner har familjen på Strindbergsgatan käk ett tag framöver. Efter Willys var det tankning som stod på shemat, så nu mår skitbilen bra och förhoppningsvis kör oss ett tag till framöver.

Vi skyndade oss sen till Nautilus för att träna. Det vart som lite stressigt och jag hann bara med löparbandet idag dock, men det kändes ändå riktigt bra! Tänkte att jag får ta resten i morgon.. Sen var det bara hem och packa upp alla varor, in i duschen och svira om. Sen kilade vi ner på staden där vi hade möte med handelsbanken klockan 14,30. Vi hann precis!

Efter mötet, som för övrigt gick riktigt bra, bestämde vi oss för att luncha på Cupido. Det säger man ju aldrig nej till, ellerhur! Jag passade även på att gå in på Life och väga mig på deras våg som mäter fett och bmi. Som jag och Elin testade på förut. Dagens resultat var dock mycket mer glädjande än det var sist måste jag säga! Målet (som jag satte från början) är härmed nått! Men än är jag inte riktigt nöjd. Jag ska fortsätta kämpa och nå mitt andra mål, minst 2 kg till! :) Jag hade fortfarande lite för hög fettprocent och bmi:t är inte riktigt perfekt än! Så det är bara till att keep going!! ;) Man ska ju ha ett bmi på under 25 och jag ligger i dagens läge på 26, så har en liten bit kvar! Men för övrigt så känner jag mig jävligt stolt över mig själv som har klarat av detta, det trodde jag aldrig för ett halvår sen att jag skulle klara av. Jag menar det! Men att jag nu är 11 kg lättare känns helt sjukt, men verkligen hur bra som helst!! (Y) :D

Ikväll blir det en riktig mysfredag med god mat (tacos), film och tända ljus! Precis vad jag behöver. Skönt och ladda upp inför morgondagens bravader!

Trevlig helg allesammans ! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar