tisdag 15 mars 2011

Tisdag - Fullerulle ;)

Vaknade tidigt i morse. Vi gjorde oss i ordning och först hade jag som vanligt besök på Synsam. Men ingen bättre lycka denna gång tyvärr! Så nu ska jag vänta i två veckor innan jag ska få komma på återbesök. Jag håller alla mina tummar och fötter på att dom där jävla prickarna försvunnit tills dess!!! MORR GRRR

Sen åkte vi upp till ackis igen och lämnade blodprov för tredje gången. Jag som är så spruträdd haha men som tur var så höll älskling mig i handen ;) Så det gick bra.. :) Sen tog jag en prommis hemåt i det vackra vädret medan älskling gick till skolan och hade engelska redovisning.

Nu ska vi ta en sväng upp till Willys och handla lite granna av de som fattas i kylen, sen är det bara hem igen för min del och sätta igång med plugget!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar