torsdag 24 mars 2011

Kom precis hem från jobbet. Slutade egentligen 12,30 men när jag kom in till kontoret runt 12 så hade dom glömt att skriva en person som jag skulle till på min lista så jag fick rycka ut igen, men då tog jag bilen så jag kunde åka hem direkt efter. Och den jag skulle till, ett dubbelärende, är man tvungen att ha nykel till och jag hade ingen och min kollega hade redan gått in.. Ringde på klockan massvis men icke nått svar så när jag äntligen kom in med brevbäraren så mötte jag min kollega i trappen. Så då slapp jag gå dit och kunde dra hem istället.

När jag kom hem så ser ja Amazing som ligger i sin låda och sover! Så fiiin :D Hon verkar ju trivas i den i alla fall, om hon väljer frivilligt att sova där! :)

Nu ska jag käka någonting och sen dra ut till Storvreta igen och ta bort tandsten hos tandläkaren.. :) Ha en bra dag allesammans ute i blåsten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar