lördag 26 mars 2011

Lördag

Den dagen som är mest efterlängtad av alla dagar på hela veckan.. Är nu här! Vad ska jag göra idag då? Jo fullspäckat shema som vanligt haha. Linnea börjar jobba klockan 12 så ska stjussa upp henne till Gränby då, och jag tänkte passa på att ta en vända tillsammans med älskling där. Sen blir det träning vid Boländerna och efter det tror jag att det är dax att åka hem och svira om! ;) Tvätta kanske om jag inte hittar nått att ha på mig uppe på Gränby till kvällen.

I eftermiddag drar vi upp mot Sandviken och Angie och co.. Som ska ha födelsedagspartii, för hon fyller år i veckan! Wiii :D Kommer bli awesome!



Så vi kommer stanna där tills i morgon då som ni kanske förstår! Och återkommer väl inte till Uppsala förän mot eftermiddan/ kvällningen..


Igår kväll när jag och älskling satt och kikade på nån film på tven så hörde vi ljud utifrån balkongen och där stod Josefine och Sara haha och var en aning på styret! :D Roligt att dom hittade till mitt kvarter, sötnötarna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar