onsdag 16 mars 2011

Gävle

Härliga dag! Åkte som sagt till Gävle i morse, det tog ett litet tag att komma fram.. tror jag var framme någon gång innan 12 i skolan. Då käkade jag lunch innan lektionen började klockan 13. Det var inte många som hade tagit sig till föreläsningen idag, tror vi var en sex stycken bara. Men intressant var det i alla fall. Slutade runt fyra och då passade jag på att träffa Maddeluring i skolan. Vi satt och schattrade och glömde helt bort tiden! Så när jag kollade på klockan så insåg vi att den var mycket mer än vi trott, så det var bara till att rusa till bussen. Men som tur var så hann vi! ;)

När jag kom hem stod maten färdig så nu har jag fått mat i magen oxå. Kika BB lite senare och sen är det bara ladda om inför morgondagens arbetspass 7,30-16. Gilla inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar