fredag 4 mars 2011

Friday

Allting var som vi trott. Precis som vi väntat oss. Så jäkla obehagligt. Men man vänjer sig väl antagligen, förhoppningsvis. Eller man måste ju annars går det ju inte.

Så ska jag behöva plugga mitt i alltihopa oxå. Den där jävla tentan som jag har imorgon bitti. Jag vill inte. Men måste ju. Annars måste jag ju göra allting sen i alla fall så.. Men det känns som att jag inte kommer att klara den vilket fall som helst. Så svåra ord och begrepp, som jag aldrig hört talas om och så ska man kunna allting utantill oxå. Det är för svårt för mig. Men jag kan inte mer än att göra mitt bästa.

Det är helg och egentligen ska man väl vara glad då. Att man är ledig oså. Men det känns ingenting. Dagarna bara sveper förbi mig och jag hinner inte stanna upp. Jag bara följer strömmen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar