lördag 19 juni 2010

Var precis upp till Gränby en sväng med min lovely boy.. införskaffade mig lite drickbart inför kvällen! wihoo

Ser nu att det börjar närma sig bröllopet på tven, synd att jag missar det. Hade varit kul att titta på. Kanske hinner se lite i början innan jag kilar iväg och möter upp ElinPelin och Simone utanför tatueraren. ;) Samuel som gjorde min ska göra en på Elin idag! Jag är så spänd av förväntan att se resultatet och se hur nervös hon kommer att vara när hon väl sitter i stolen :D hihi (Y) Ska kolla med honom om han hinner med att titta på min en snabbis, tror att den behövs fyllas i nämligen. Annars om han inte har tid får jag komma tillbaka.

Jag och Älskling har städat lägenheten hela morgonen, välbehövligt!, så nu äntligen är den i normalt fint skick igen! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar