tisdag 29 juni 2010

Underbar dag i solen!

Idag har det varit en ritkigt härlig dag igen. Jag åkte ju som jag tidigare skrev ut till Österby och hämtade upp Linnea och Frida och innan vi begav oss mot Beringe så stannade vi på Hembageriet och köpte med oss varsin baugette till lunch. Det var mycket längre dit än jag hade tänkt att det skulle vara men väl framme la vi oss och stekte i solen! Underbart! Linnea och Frida köpte åkband så dom kunde åka vattenrutschkana och grejjer.. men jag nöjde mig med att bara bada jag ;)

Vid fyra tiden åkte vi hemåt och jag hämtade upp Mange på jobbet sen åkte vi hem till mamma och pappa och käkade lite middag innan vi åkte hem igen. Sen var det dax för träning ;) Så vi åkte till gymmet.. och fyyy så svetten rann på hela kroppen vill jag lova! Uschhhh.. Men det kändes så skönt efteråt, och jag kände mig så duktig eftersom de va så nära på att jag tänkte skippa träningen idag.. hade ingen direkt ork efter man legat i solen hela dagen. Men det var det värt att vi kom iväg i alla fall, stolt över mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar