söndag 27 juni 2010

Natti

Nu känns det som riktig sommar :D:D Jag var nyss ute och skulle parka bilen sådär en kvart i elva på kvällen och jag gick ut i linne utan att frysa! Då kan man kalla att det är sommar :D Me like!

Ikväll har vi kikat på film här hemma, Valentines day blev det, opassande film såhär nu i sommaren haha men den va helt okej faktiskt! Och vi har även hunnit med lite städning också. Välbehövligt som alltid.

Men nu nalkas sängen, i morgon ska jag utnyttja min lediga dag till max! Upp i tid och möta Elin och syster strax före tio vid Vaksala och sedan bär det av mot cykelaffären. Vi är ute efter en varsin begagnad tantcykel. Verkligen behövligt när man bor i stan, det går ju så mycket snabbare än att gå och mycket mer ekonomiskt än att ta bilen. Vilket jag gör alldeles för ofta just nu. Lat och bekväm som man blivit. Illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar