fredag 18 juni 2010

Fredag

Nu så äntligen gott folk har familjen Malin och Magnus internet igen! Dock ett mycket segare sådant än vi hade förut. Dåligt val.. Huuu och vem var det som på alldeles egen hand instalerade det då?!! Det var JAG :D Haha

Så nu kan ni lita på att det blir skriva av igen!

Idag har Malin jobbat 7,30-16,30 - sen åkte jag hem hämtade Älsklings pass och åkte till kvarnen och hämtade ut bredbandet, sen hem igen en stund och sen åkte jag upp till Willys och lämnade tillbaka Wallanderfilmen som vi hyrt igår i sista sekund. Efter det hann jag åka hem en snabbis igen innan jag skulle ner till stationen och möta Angelica och Jocke för att lämna hennes treöja som hon glömde sist. Trevlig liten pratstund iväntan på att deras tåg skulle komma. Så idag blev det sen middag, vi hade mycket funderingar kring vad vi skulle äta men tilslut blev det matlådor.. haha

Nu väntar vi på att det ska komma ner någon bra film så vi kan ha film-myskväll :D Vi har ju fått hyrt filmer nu i över tre veckor, man märker verkligen vad beroende man är av internet när man inte har det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar