söndag 13 juni 2010

Söndag

Så skönt det har varit med ledig helg denna helg! Igår var jag, Älskling & Pullan iväg på utflykt till Barkarby outlet och gick där och kikade i den fruktansvärt kalla höstkylan. När det var dax för lunch drog vi vidare till Kista gallerian och gick där en stund me, riktigt mysig dag!

När vi kom hem var det bara att tagga om för utgång! Jag och syster träffade på Moa, Kajsa och Hanna nere på stan och vi började på Terassen och gick sen vidare till Oaisa(ursäkta stavningen) Kul att testa något nytt för engångs skull ! :D Riktigt härlig kväll!

På eftermiddagen idag åkte vi ut till Österby, jag hade lovat att hjälpa morsan med hennes uppsats. Vilket har tagit några timmar och jag kände verkligen att det fanns mer att finslipa men jag orkar verkligen inte. Man blir helt slut i huvudet! Jag som har sommarlov oxå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar