tisdag 22 juni 2010

Tisdag

Idag jobbade jag 7,30-15 och usch vílken natt det var. Vaknade av Manges väckarklocka klockan fem och efter det kunde jag absolut inte somna om, nej nej inte förän typ tio min innan min egen klocka ringde så där en halv sju. Så lagom trött kan man ju säga att jag var.

Efter jobbet åkte jag hem en snabbis och hämtade upp plutten min och sen drog vi till gymmet där vi mötte upp Moiiiis och Semlan! Pust och stön men gud så skönt det känns nu efteråt! Måpste måste verkligen komma igång riktigt ordentligt och träna regelbundet och springa mycket! Ska gå ner minst 10 kg!! Nu är det allvar här! Sluta upp med allt onyttigt!(Bortsett från alkoholen;)) hihi Men allt sånt där icke behövligt godis i veckorna eller chips lite då och då. Skärpning. Fast chipsen har vi hållt oss till enbart helgerna nu senaste tiden men alla fall allt godis och snabb mat och allt sånt! SLUTA MALIN!!

När vi hade tränat drog jag och Mange till Elgiganten och lämnade in datan som inte funkar igen, vi kommer inte ens in på Windows. Gaaah. Andra gången vi lämnar in den nu, hoppas verkligen inte att alla mina bilder försvinner :( som jag inte hann lägga över på nått minne eller så. För då blir Malin ledsen :(

JAG vart super glad idag för jag kom underfund med att min första semestervecka redan är nästa vecka!! Jag tror jag låg en aning efter i tiden :P Wiiiww

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar