måndag 21 juni 2010

Träning, Österby, Firat bror!

Okej, jag visste då inte hur min dag skulle se ut när jag vaknade, men saker att göra det fick jag alla fall och dagen har snart gått till ända!

Började med att åka till gymmet och springa lite innan frukosten, men klockan blev ändå nästan halv ett innan jag kom hem igen och då hade Pullan kommit hit efter sin date inatt ;) Så jag hoppade in i duschen sen vart det frulle. Sen var det bara till att göra sig i ordning innan vi drog ut till Österby. Väl framme så var det hur fint väder som hellst där, nästan så man skulle velat tagit ett dopp men så vart det inte. Får åka ut nån dag snart och ta det och sola!! Jag tvättade bilen istället ;) Och det var ju välbehövligt kan man ju säga! :D Älskling kom också när han hade slutat jobba så vi käkade hemma hos mamma o pappa innan vi åkte till Alunda för att fira bror min som fyller 33 idag. Åren går dom.. ojoj.

Fika vart det ju såklart där och sen vart det fotboll med alla tjejerna! Det är då man märker hur dålig kondis man egentligen har! Helt sjukt! Orkade knappt springa nånting alls, och inte nog med det så hoppade vi studsmatta efter det. Mycket träning idag ;) Det är ju as bra träning med studsmatta och det är ju kul också. Vi hade ju en förut men Linnea sålde ju den, dåligt val, den skulle hon behållt så hade vi haft nånting än idag att träna på. Sån blir man väl aldrig för gammal för? :P Äh jag får vänta tills vi skaffat barn så kan man få göra allting sånt där igen! :D

På tal om studsmatta så minns jag sommaren 2005. Det var ett riktigt studsmatta år ;) Vi till och med sov på studsmattan en natt minns jag! Det var tider det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar