onsdag 23 juni 2010

Onsdag

Så typiskt att solen försvinner när man slutat jobba, satt på lunschen idag och stekte. Men ja så klart ska den försvinna lagom till att jag slutar, bara skugga på baksidan och på balkongen.

Fick min lönespec idag, tydligen så får man lön i morgon ju! Trodde det var på fredag man skulle få den. Men nej nej, och jag fattar inte. Varför ska lönespecen aldrig stämma? Jag skulle ju få både timlönen och månadslönen denna månad och har jobbat tre pass alltså 19,5 timmar på månadslönen och har fått betalt för 10. Blir så less, orkar inte hålla på ringa o tjata. Ändå om det inte handlar om många timmar eller mycket pengar så är det ändå pengar för mig lixom.

Sista arbetspasset i morgon, sen en veckas semester!! :D Härligt Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar