fredag 11 juni 2010

Fredag!

Idag ringde klockan tidigt eller det var Manges klocka som ringde men jag fick inte sova längre eftersom jag skulle upp och iväg till Alunda. Jag och Linnea skulle kolla på Moa och Julias skolavslutning som först var i kyrkan. Där såg vi inte mycket alls men hörde när barnen sjöng så gulligt! Sen åkte vi vidare till deras skola och fikade och gick rundvandring i skolan. Tråkigt för dem att det som alltid regnade på avslutningen!

Syster yster och jag bestämde oss för att åka till Thuns en vända där vi gjorde av med massa onödiga pengar, men vad gör väl det om hundra år ;) Sen åkte jag med hem till Österby, ska vänta på Älskling tills han slutar jobba.

Mange ringde Tele2 idag och frågade vart fan dom gjort av vårt internet och vi får vänta till nästa vecka sa dom.. KUL KUL men de ska väl gå :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar