tisdag 8 juni 2010

Dag i Österby

Då var det dax för mig och Älskling att åka hem till staden igen.. haft en mysig dag ute i Österby, vi åt lax och potatis och efterätt på det ;) Mumma:D Amazing har fått sprungit runt utomhus hela dagen som hon trivts:D Hon älskar verkligen att spring omkring! Bäst hon passar på medan hon kan.

Så skönt att ha slutat skolan, man känner vekrligen att man hinner vara ledig och bara vara, underbar känsla. Jobbar nästa gång på torsdag sen är jag ledig till på tisdag om jag inte får extra pass förstås. Fick mail idag om betyget på grupparbetet och vi fick VG/B så glad jag blev! Fast visserligen var det då inte min förtjänst haha men man får väl ta åt sig äran ändå ;) Handledaren hade skrivit att vårt muntliga inte hade räkt till VG men uppsatsen gjorde det. Haha det var ju sant eftersom vi hade bara muntligt framträdande i 10min och vi skulle haft i 20min egentligen.

Vi får väl se när internet kommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar