måndag 5 september 2011

Vilken helg!

Man kan väl säga att denna helg har vart en fläckt rakt igenom. Natten till lördagen kunde jag inte sova, vaknade första gången vid fem. Men då tyckte jag att det var liite väl tidigt att gå upp så tvingade mig själv att somna om. Andra gången jag vaknade var klockan sju, även då tyckte jag att det var lite för tidigt. Så lyckades somna om i yttligare en timme innan jag var klarvaken och insåg att det inte fungerade nå mer. Så då tog jag cykeln och cyklade ner till Solpalatset och solade ett tag. När jag kom hem igen trodde jag att hela huset skulle vara uppe men icke. Så jag började ta tag i städningen.

Förmiddagen alltså gick åt till att städa och fixa bord och dyligt. Mange skulle jobba så han drog iväg strax innan elva. Vi andra åkte upp till Gränby så fort vi var klara. Gick där och strosade lite innan vi var tvugna att åka hem och börja göra oss i ordning inför kvällen. Vi skulle även sätta upp partytält och lite sånt. Så tiden gick och det stod inte på förän klockan var sex och gästerna började rulla in!

Awesome Kräftskiva och kanon väder minst sagt! Dock känns kvällen som tagen direkt från Hangover - filmerna tyvärr!

Igår när vi vaknade ville jag helst somna om då jag insåg hur det såg ut här hemma. Kan lova att allt är långt ifrån städat än. Den negativa sidan med att anordna fest. Men lätt värt besväret !! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar